Ich hoffe

Diskutiere Ich hoffe im Humor Forum im Bereich Sonstiges; Italiener zählen nicht als Minderheit über die man sich nicht lustig machen darf :winken . Falls nicht dann bitte lesen: The Italian who...

1. #1 Boeserwolf, 7. Oktober 2003
    Boeserwolf

Boeserwolf

Beruf:
    Langzeitstudent :o)
    Benutzertitelzusatz:
    Polyesterschaf
    Italiener zählen nicht als Minderheit über die man sich nicht lustig machen darf :winken .

Falls nicht dann bitte lesen:

The Italian who went to Malta! (mit italienischem Dialekt zu sprechen)

"One day ima gonna to Malta to bigga hotel. Ina morning I go down to eat breakfast. I tella waitress I wanna two pissis toast. She brings me only one piss. I tella her, I wanna two piss. She say go to the toilet. I say you no understand, I wanna two piss onna my plate. She say you better no piss onna plate, you sonna fa bitch. I don't even know the lady and she call me sonna fa bitch.
    Later I go down to eat at the bigga restaurant. The waitress brings me a spoon and knife but no fock. I tella her I wanna fock. She tell me everyone wanna fock. I tell her you no understand. I wanna fock on the table. She say you better not fock on the table, you sonna fa bitch. So I go back to my room inna hotel and there is no shits onna my bed. Call the manager and tella him I wanna shit. He tell me go to the toilet. I say you no understand. I wanna shit onna my bed. He say you better not shit onna bed, you sonna fa bitch.
    I go to the checkout and the man at the desk say: Peace on you. I say piss on you too, you sonna fa bitch, I gonna back to Italy."

2. Anzeige

Schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort findet man Infos und Antworten.

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. #2 Michael Prieß, 7. Oktober 2003
    Michael Prieß

Michael Prieß Experte im Forum

Beruf:
    SV für Schäden an Gebäuden, Bauüberwachung, Baulei
    Benutzertitelzusatz:
    .
    Und wie heißt "Dame des Horizontalen Gewerbes" auf Italienisch?

- Nutella

Thema:

Ich hoffe